Follow Me on Pinterest

петак, 27. новембар 2009.

Dobrodosli u moju fimo kujnu!



 Najtopliji,najmirisniji ,najukusniji deo zivota -obavlja se tu.Najsladja caskanja odvijaju se tu.A u mojoj kuhinji ,s vremena na vreme ,umeju da se desavaju male carolije...
Od malih nogu stalno imam potrebu da nesto stvaram.Rukama da oblikujem nove stvari,odmah vidljive i ,naravno lepe.Ne uspeva uvek, ali s godinama je sve lakse.Ili sam se izvestila ili sam spustila kriterijume..
Prva ljubav je bilo sivenje...a onda su sledile i neke druge  ljubavi.Eto,zavrsilo se na nakitu,bolje reci na Fimu.Veeliku odgovornost za ovo usmerenje ima jedna tinejdzerka...prva promoterka mojih radova i vecita inspiracija.
Ima nesto vise od godinu dana  kako sam uplovila u polimerske vode, ali tek koji mesec od kada veci broj ljudi ima prilike da gleda i ocenjuje moj rad.Ocekujem da se to nastavi i dalje,pa eto izvol'te razgledajte,komentarisite,sugerisite ponekad...
Kada se danas osvrnem na neke pocetne radove u glini,mogu samo da se slatko nasmejem i  postidim sto sam to negde(sva ponosna!) pokazivala...Covek se stvarno uci dok je ziv i to me tesi da cu dogodine u ovo vreme biti.....jos bolja!:)

Нема коментара:

Постави коментар